• Koniec?

    (c) Aavaran
    Witajcie moi drodzy :) Dłuuuugo mnie nie było, ale nie mam czasu na to by w ogóle usiąść przy laptopie. Dorosłe życie spadło na mnie tak nagle, bo jeszcze parę tygodni temu miałam wszystko podane na tacy. Obiadki mamuni, pieniądze kiedy chciałam, ubrania, kosmetyki itd.. teraz muszę sobie na to wszystko sama zapracować. Oxford jest drogim miastem do życia, dlatego że bardzo dużo studentów tutaj się uczy i musza gdzieś mieszkać, wiec niestety o wynajęciu mieszkania mogę zapomnieć, bo jest za drogo. Wynajmujemy pokój na te chwile, ale tez płacimy za to co miesiąc grube pieniądze. Początki sa trudne, ale mam nadzieje ze niedługo się wszystko ułoży i będziemy mogli wynająć jakieś male mieszkanko, bo mieszkanie w jednym domu z obcymi ludźmi jakoś mi się nie uśmiecha, ale jakoś przeżyję. Teraz trochę smutniejsza, albo i dla niektórych szczęśliwa wiadomość. Otóż muszę zawiesić, albo po prostu odejść z Bloga i to nie na miesiąc, ale może i na zawsze. Praca po 12h może być wykańczająca, potem jeszcze obowiązki domowe, wiec po tym wszystkim nie myślę nawet o tym by wejść jeszcze na laptopa i grzebać w Photoshopie :( Sporo czasu myślałam o mojej decyzji i już ją podjęłam. Dziękuję wam za te wszystkie miłe słowa i że tutaj ze mną byliście, to było dla mnie ważne. Moja osoba żegna się z Wami... i przepraszam że tak wyszło. Uwielbiam Was i życzę wam wszystkiego dobrego mordeczki. <3
    Smutno mi.
    Może wrócę, ale kiedy? 
    hmm.... :(
  • You might also like

    18 komentarzy:

    1. Cóż będzie mi bardzo, bardzo brakowało twojej obecności na blogu. Twój unikatowy, niezwykły styl był i jest niezwykle inspirujący, ale muszę przyznać, że doskonalę rozumiem twoją decyzję. W takim wypadku nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć ci wszystkie dobrego i mam nadzieję, że uda ci się osiągnąć wszystkie cele jakie przed sobą postawiłaś. :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Na pewno będę tęsknić za twoją grafiką, gdyż naprawdę potrafisz stworzyć cuda. Mam jednak nadzieję (ona umiera ostatnia), iż wrócisz i jeszcze nie raz będę miała się czym pozachwycać. :)
      Życzę Ci wszystkiego dobrego!
      Pozdrawiam. ^^

      OdpowiedzUsuń
    3. Bardzo szkoda że odchodzisz bo bardzo lubię twoje prace no ale niestety życie to jest życie i niestety bywa tak że nie da się już dłużej bawić w grafikę. Bardzo mi przykro bo twoje prace zawsze były zawsze takie inne od wszystkich. No cóż życzę ci wszystkiego dobrego :)
      Pozdrawiam Desari

      OdpowiedzUsuń
    4. Eh.... będzie mi ciebie brakować ;( Bardzo lubię twoją grafikę i ciężko mi się będzie pogodzić z tym, że ciebie nie będzie :( Mam jednak nadzieję, że gdy już wszystko sobie poukładasz i znajdziesz chociaż odrobinkę czasu na grafikę - wrócisz.
      Będę cierpliwie czekać :*
      Pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń
    5. przedwczesny prima aprilis????? ;///

      OdpowiedzUsuń
    6. Normalka. Trochę więcej obowiązków i od razu panienki od grafiki zawieszają blogi, bo to takie męczące. Dwa sprawdziany na krzyż i one wysiadają.

      LOL. Za tydzień znowu wrócisz. Na cholerę ta szopka?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja nie ucze sie tylko juz pracuje... w pracy ;) nie robie szopki tylko informuje. Pozdrawiam.

        Usuń
      2. Nie kłam. Odchodzisz po raz enty. W pracy też się tak będziesz zachowywać? Czy w Niemczech to już wszystko wolno?!!?!

        Usuń
      3. Czytasz uwaznie co napisalam? Od kiedy Oxford jest w Niemczech? ;)
        Nie bede Ci sie z niczego tlumaczyc ;)

        Usuń
      4. Jak ja nienawidzę anonimów ,a cóż Insolatte szanuje twoją decyzję .To ja obecnie nie mam pracy i czasem miewam gorsze dni iż nie chce robić grafiki ale rozumiem cię w przy tylu realnych obowiązkach lepiej zawiesić działalność bloga na czas nie określony ,ponieważ kto wie może ,gdy będziesz miała wolniejszy czas wrócisz moze nie tak często jak za młodu ale kto wie.
        I tak życzę sukcesów Rockmenowa

        Usuń
    7. Wielka szkoda, że znikasz. Czy przenieść bloga do zawieszonych?

      OdpowiedzUsuń
    8. Będzie nam ciebie brakować :* życzę powodzenia na studiach no i w życiu :)
      mam nadzieje, że jeszcze kiedyś wrócisz

      OdpowiedzUsuń
    9. Szanuję Twą decyzję, myślę że ja sama również bym dokonał takiego wyboru na Twoim miejscu, pamiętaj że lat jakie tu spędziłaś nikt Ci nie odbierze - wspomina pozostaną na całe życie. Będę Cię zawsze mile wypominać, może kiedyś znów się spotkamy ;) Dziękuję w imieniu blogosfery a w szczególności osób które Cię znały a już ich tu nie ma za ten piękny dorobek graficzny. Szkoda że poznałam cię bliżej dopiero teraz.

      Życzę szczęścia i sukcesów w życiu, walcz a marzenia staną się rzeczywistością.

      OdpowiedzUsuń
    10. Trochę to przykre, ale oczywiście zrozumiałe. Obowiązki i sprawy prywatne są zawsze na pierwszym miejscu.
      Życzę wszystkiego dobrego i pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń
    11. Pobrałam szablon z notki 42 na biegnij-ze-mna.blogspot.com. Mam nadzieję, że kiedyś wrócisz, bo zakochałam się w Twoich pracach. :)

      OdpowiedzUsuń
    12. Pobieram http://funkyimg.com/i/Jwrv.gif na land-of-grafic :)

      OdpowiedzUsuń
    13. Trzymaj się, lamciu ♥ UK to niby spełnienie marzeń, zwłaszcza Oxford... Powodzenia ♥

      OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.